FANDOM

Vipera Helios (Helios original versiune (ヘリ オス Heriosu)) este Spectra Fantoma lui Guardian Bakugan în Bakugan: New Vestroia. El a fost mai târziu upgradat la Cyborg Helios şi apoi MK2 Helios.

BK CD ViperHelios

Informaţii Edit

Descriere Edit

Viperă Helios este un balaur care are spini din aliaj dur cu otrava care acoperă întregul corp sale şi aripi mamut, care îi permite să se mişte rapid şi pentru a evita atacurile rapide de la adversari. Pentru a distruge inamicii săi, se poate trage explozii ghiuleaua de foc cu o viteză rapidă de la gura. Acesta combină cu Metalfencer pentru a forma Battle Unitatea Mode. La fel ca forma Bakugan, Viper Helios sub formă de minge se poate combina cu Metalfencer pentru a forma Meta Helios. Diferite de la normal Pyrus Bakugan, aceasta este în principal maro închis şi negru în loc de culoare roşie, asemănătoare cu o culoare inversa Bakugan în anime.

Anime Edit

Viperă Helios a fost un Bakugan Vexos şi el a încercat să surprindă toate Bakugan şase care ia salvat Vestroia. Viperă Helios se bucură de lupta alte Bakugan şi se supune la fiecare comanda de la Spectra.

El a fost primul văzut lupta Blade Tigrerra şi Nemus Mega. El a învinge Blade Tigrerra care a salvat viaţa Nemus lui, şi a cucerit-o. Când Rezistenţa, Spectra, Lync, şi Gus sunt lipite pe Pamant, l-au ajutat Spectra capturarea lui Dan Bakugan Drago cu un card interzisa. Ea se confruntă Apollonir într-o revansa împotriva lui Dan, dar a fost învins cu uşurinţă chiar şi cu utilizarea de Metalfencer. Profesorul Clay-l transformă într-un Bakugan Cyborg pentru a deveni în final Bakugan. El a fost modernizat în Cyborg Helios, şi mai târziu Helios MK2.

Abilitatea de Carduri Edit

  • Quasar General: Adaugă 200 Gs la Viper Helios.
  • Void Stream: Scade 400 Gs de la adversar.
  • Melt Stream: Scade 200 Gs de la adversar.
  • Burst Core: anulează toate abilitatile adversarului si adauga 1900 Gs la Viper Helios
  • Nova Spiral: anulează toate abilitatile adversarului.
  • Nova Defenser: Scade 200 Gs de la adversar, şi adaugă 400 Gs la Viper Helios.
  • Quasar Maximum: 300 Gs Adaugă la Viper Helios.

Abilitatea de Forbidden Carduri Edit

  • Nova Blazer X: Aduce adversarului din nou la nivelul lor de bază, şi adaugă 2700 Gs la Viper Helios.

Fusion Abilitatea de Carduri Edit

  • Omega: Adaugă 200 Gs la Viper Helios.

Trivia Edit

În limba greacă Miturile Helios a fost primul soare zeu. În care se încheie Japenese de Bakugan New Vestroiei, el este afişat ca Maxus Helios Viper. Acest lucru este cel mai probabil pentru a arăta că atunci când Keith şi Helios vazut eroare de felul lor, au scos piese mecanice.