FANDOM

Naga este antagonistul principal din seria "sezonul 1: El este creatorul şi-lider al fiinţe Doom şi arc-răzbunare a celor şase Brawlers de Pamant (Dan, Runo, Marucho, Julie, Shun si Alice).

Informaţii

El este un scheletice, rău, split-nas, Dragon Bakugan care era un proscris datorită faptului că el şi Wavern său geamăn-sora nu au fost aliniate cu oricare dintre cele şase regiuni ale Vestroia. El nu are nici atribut, dar efectele pop-up sunt similare cu Darkus Bakugan. El a modificat Micle şi Alice şi a creat Masquerade şi Hal-G, şi le determină în încercarea sa de a lua atât Silent Core şi Core Infinity şi să câştige puterea de a lua întregul univers.

El este Bakugan cel mai avid de putere (pentru a fi aproape dublată de Helios în al doilea sezon). Totodată, el este singurul personaj negativ principal să fie un Bakugan fără un scandalagiu, chiar dacă Hal-G este punct de vedere tehnic scandalagiu lui.

Anime

Început

Naga şi Wavern s-au născut în timpul Revoluţiei Mare, fiind prins în spaţiul gol dintre dimensiuni. Când Drago a reuşit să obţină în spaţiu lui Pyrus, el le-ar putea satisface ambele, dar Naga a fost supărat despre a fi născut neputincios. După ce Michael a plecat la Vestroia, s-au întâlnit reciproc pentru prima dată. Michael a explicat el despre Card Transporter, uneware despre motivele lui adevărat. La ultima, Naga, Michael a trimite din nou pe Pamant si a folosit cardul pentru a merge la centrul planetei.

Silent Core caz de dezastru

Datorită anxietate create de statutul său ca un proscris, Naga a încercat să captureze competenţelor Silent Core şi Core Infinity, surse de energie negative şi pozitive, respectiv, de gând să le în mod direct şi de absorbţie a acestora să îşi îndeplinească ceea ce el credea a fi său destinul. Acesta nu a reuşit, totuşi, şi a fost în imposibilitatea de a controla puterea Core Silent, numai fiind în măsură să absoarbă Core Silent după un val de energie catastrofale care a cauzat o mare cantitate de energie negativa care urmează să fie lansat şi Core Infinity să devină lipit său sora geamana, Wavern, care a fost absorbit intr-un portal către lumea umană.

Fiinţe Doom "Naşterea

Catastrofă naturală cauzată de energie negativă să se extindă şi pe planeta Pamant, inclusiv Bakugan pe Pământ, precum şi crearea de Hal-G (bunicul lui Alice Dr. Michael) şi Masquerade (aka Alice) de la doi oameni nefericiţi care au fost expuşi la energia negativa prea mult atunci când Naga a absorbit Core Silent. El le-a folosit atât la vânătoare pentru Core Infinity şi Wavern. Naga a creat, de asemenea, Carduri Doom pentru Masquerade, pentru a trimite toate Bakugan căzut la dimensiunea Doom.

Vestroia Altered

Brawlers intrat Vestroia şi seama că a devenit o lume hibrid în cazul în care două elemente sunt amestecate într-una, şi două Bakugan noi s-au născut în fiecare lume (care Naga pus Dual-Hybrid Gatekeppers):

1Aquos (apă) şi Ventus (vânt): Tayghen şi Hairadee

2Subterra (pământ) şi Haos (lumina): Tricloid şi Rabeeder

3Darkus (întuneric) şi Pyrus (foc): Centorrior şi Druman

Dar când au intrat au venit la centrul planetei, au descoperit repede că a fost o capcană făcută de Naga să le menţină în timp ce Fiintele Doom a intrat în lumea umană pentru a găsi şi de a lua Wavern Core Infinity. Dar când au intrat au venit la centrul planetei, au descoperit repede că a fost o capcană făcută de Naga să le menţină în timp ce Fiintele Doom a intrat în lumea umană pentru a găsi şi de a lua Wavern Core Infinity.

Noi Vestroia

Multe personaje mentionate Naga, nici măcar el nu este văzut. În demascat, Gargonoids sunt văzute într-un flashback. Este posibil ca, înainte sau după moartea sa suppoused, Naga ştia despre legătura Vestal la Vestroia (la fel ca Pamantul), si a creat Interzis Carduri Chaos Abilitatea de X pentru Vexos (special pentru Spectra şi Gus), astfel încât să poată pune la încercare Drago e nou organism legate de Core Perfect.

Gundalian Invaders

Evoluţie

  • Când Naga fuzionat cu Core Silent a crescut mai puternic decât oricând. El a evoluat lent ca el a absorbit Core Silent. Când
  • Naga absorbit complet Core Silent el a devenit cel mai puternic Bakugan. aripile lui nu au mai fost ataşate la mâinile lui şi G-Power a devenit 1000. El a devenit mult mai mare, de asemenea.
  • A fost, de asemenea, marcaje mov în jurul corpului său. aripile lui seamănă cu o pelerina si el a avut un cerc pe pieptul lui, în care se află Core Silent. Aceasta este cunoscută în momentul văzut în final Brawl atunci când Hal-G, au aruncat cu Naga şi el a deschis arată textura sub forma mingea. Când a apărut el a fost mult mai diferite. Noua lui formă este numit Silent Naga. Există, de asemenea, o jucărie Naga White (alb şi albastru Delta Dragonoid, cu ochii rosii).

Trivia

  • Wavern este sora geamana Naga, dar nu arata foarte deopotrivă.
  • În timpul primului sezon, Naga a fost jucat de Andrew Pifko în episodul-pilot, mai târziu şi-a exprimat de Ron Pardo în alte câteva, şi în cele din urmă şi-a exprimat de John Stocker, ca fiind actorul ales pentru a juca caractere.
  • În ciuda faptului că nascut cu nici o putere, Naga ar trebui să aibă cel puţin 550 GS în scopul de a câştiga 1000 Gs după evoluţia sa. Este posibil ca Naga pur şi simplu nu pot folosi abilitatile.
  • Este posibil sau zvoneşte că Naga corupt Vexos şi Doisprezece Ordinelor, în scopul de a lua toate fragmentele de la Core Perfect, astfel încât el poate învia în viitor.