FANDOM

Mascaradă este un antagonist major în seria anime. El este un scandalagiu Darkus, şi un membru şi creierul de fiinţe Doom. El este prezentat ca cineva care manipuleaza altele, recrutare Chan Lee, Julio, Klaus, Billy, Komba, şi multe personaje minore pentru a distruge Battle Brawlers. Cu toate acestea, el devine bun după ce Dan el a învins în timpul luptei lor finală în episodul 38, şi dezvăluie el însuşi să fie personalitatea masculină şi-rele separate în interiorul Alice Gehabich.

Aparenţă

Mascaradă poarta o masca de vizor purpuriu si albastru fie realizate din plastic sau sticlă, (se pare să funcţioneze ca un Bakupod). Poartă, de asemenea, un strat alb-pelerina place. Este nasturii de curele pe piept, cu toate acestea faţă de talie este unbuttoned. La nivelul taliei, dacă te uiţi cu atenţie, puteţi vedea o parte din o cămaşă albastră şi două ceva cruce care par să meargă împreună. Centura are o centură circulară catarama. El a ceea ce pare a fi parul blond auriu, care este într-un fel de model Spike că într-adevăr nu are un model real, la toate. Mascaradă, de asemenea, poartă ghete cu tocuri mici în partea de jos. Aceste cizme au curele şi catarame pe ele, de asemenea.

Caracter

Mascaradă initial a parut a fi furat Bakugan peste tot în lume şi manipularea victimelor sale în utilizarea cardurilor Doom. Când Dan-l lupte într-un efort pentru a opri acest lucru, martori Masquerade Drago putere şi devine interesati in el. El a supuşii lui luptându brawlers (de creditare sa Guardian Bakugan Darkus Reaper la cele care folosesc). El este dezamăgit de Reaper şi înlocuieşte-l cu mai mult potenţial Hydranoid (trimiterea Reaper la dimensiunea Doom). Scopul Masquerade a fost de a face Hydranoid sa evolueze pentru a face Bakugan final, asa ca a came hlod Core Infinty şi o aduce la Naga. El a făcut acest lucru în principal prin utilizarea Doom Carduri care trimite Bakugan adversarului la dimensiunea Doom. El a fost numărul unu scandalagiu clasat online, care face acest obiectiv de departe mult mai uşor pentru a atinge, deoarece toată lumea a contestat-l încercarea de a obţine locul lui. Pentru a scapa de Bakugan Battle Brawlers, care a început să devină o problemă, el a recrutat mai bine clasate brawlers din lume, Klaus, Chan Lee, Julio, Komba, si Billy. După ce au eşuat în misiunea lor de Masquerade pedepsit prin trimiterea lor, fiecare dintre Guardian Bakugan la dimensiunea Doom care a evoluat în Hydranoid Dual Hydranoid. El este dovedit a fi deosebit de crud ca el alungat două Bakugan sale (Laserman şi Reaper) la dimensiunea Doom. În timpul unei bătălii, a trimis Dan la dimensiunea Doom, deoarece Dan nu a vrut să-şi piardă Drago şi mai târziu, el a luptat prietenii lui Dan, şi ei au pierdut pe scop. El a luptat, de asemenea, Joe Brown si Wavern pentru Core Infinity, dar a pierdut. După aceea sa dus in Dimensiunea Doom însuşi pentru a face faţă Darkus Legendarul Luptătoarea Vestroia, Exedra, el sa confruntat cu o iluzorie Alice. El a învins-o şi Hydranoid Dual evoluat în Alpha Hydranoid.He later pierdute Dan Kuso şi reformat, având Alice revelat ca gazda lui / alter ego-ul. După aceea, el a facut o ultima aparitie ajutând Dan înfrângerea Centorrior şi Druman, după care pleacă Alice. Înainte de dispariţie, cu toate acestea, el a dat-o lui Alpha Hydranoid.

El apare pentru scurt timp în episodul din New Vestroia numit "Shadow Attack", iar el încurajează Alice pentru a lupta Shadow Dovedeste loc de fugă de la Alpha Hydranoid spune Alice nu-mi cer scuze ca el sa-l vad ca pe un semn de slăbiciune, urmată de o imagine de el. El apare ca o imagine fantomă ca in acest episod, probabil datorită faptului că masca lui a fost distrus la sfârşitul seriei originale.

Mascaradă de identitate

După ce a devenit dublu Hydranoid Alpha Hydranoid el a contestat Joe la o lupta pentru Core Infinity, doar pentru a avea Dan veni la încăierare-l schimb. După bătălia finală dintre Masquerade şi Dan Kuso, Masquerade a dezvăluit identitatea lui real de a scoate masca lui. Lui de păr căzut, am mai şi a devenit portocaliu, iar el a devenit-o ea, care dezvăluie Alice Gehabich. Acesta a fost, de asemenea, tocmai atunci când Alice a dat seama că ea a fost Masquerade, şi a reamintit multe cazuri, atunci când ea a părăsit grupul şi a devenit Masquerade. Acest lucru explică de ce Masquerade ştiut întotdeauna în cazul în care au fost Bătălia Brawlers, deoarece ea a fost Masquerade. Ea a plecat de la alţii, pentru că de vină (chiar dacă toată lumea a fost iertator Alice, deoarece nu a fost vina ei).

Într-un episod, cu toate acestea, ea aude Dan şi decide să-l salveze prin purtarea de masca din nou, pentru ultima dată. Folosind mecanismul portalului Masquerade, el salvează Dan şi Drago în timp de la Pyrus şi hibrizii Darkus Druman şi Centorrior. Apoi, ea a decis să continue să joace Bakugan cu grupul şi a echipelor cu Bakugan Masquerade, în special Hydranoid.

Alice sa transformat într-Masquerade, atunci când ea intră în laboratorul de bunicul ei, iar energia negativa din Core Silent infiltrate laboratorul lui. Lui Guardian Bakugan folosit pentru a fi Darkus Reaper, dar el a trimis la dimensiunea Doom şi a fost înlocuit de Hydranoid. De asemenea, el este capabil de a vorbi cu Alice în mintea ei, aşa cum se arată în episodul 32 din New Vestroia.

Bakugan

  • Darkus Reaper (Prima Guardian, a trimis la dimensiunea Doom, mai târziu eliberat)
  • Darkus Hydranoid (două Guardian Bakugan, a adus la Alice in episodul 44)
  • Darkus Dual Hydranoid (Evolved Guardian-a evoluat în episodul 26)
  • Alpha Darkus Hydranoid (Mai multe Evolved Guardian-a evoluat în episodul 37)
  • Darkus Centipoid
  • Darkus Laserman (trimis la dimensiunea Doom eliberaţi mai târziu)
  • Darkus Asediul
  • Darkus Wormquake
  • Darkus Mantris

Trivia

  • Masquerade şi Spectra sunt foarte similare: Acestea sunt rivali mascate atât Dan Kuso, acestea sunt ambele au o legătură cu unul dintre coechipierii lui Dan (Masquerade este modificarea lui Alice ego-ul si Spectra este fratele Mira's), ambii primi o ofertă de a adera la Brawlers, dar refuza, şi amândoi ajuta Dan lupta împotriva unui antagonist principal (Masquerade ajută la lupta împotriva Dan Druman şi Centorior şi Spectra ajută Dan lupta împotriva regelui Zenoheld) şi amândoi îşi doresc să devină Guardian Bakugan Bakugan Ultimate prin evolutia (deşi Spectra utilizează mijloace artificiale ). De asemenea, atât la decolare măştile lor şi să se alăture brawlers. De asemenea, fiecare dintre Bakugan lor a evoluat de două ori Hydranoid la Dual Hydranoid apoi Alpha Hydranoid. Viper Helios evoluat pentru Cyborg apoi la Helios Helios MK2.
  • Un alt personaj similar Masquerade este Marduk, un personaj din joc video Bakugan. Ambele sunt Darkus folosesc brawlers, care se întâmplă să fie rivali principale ale personajului principal (Dan Kuso pentru Masquerade şi caracterul player pentru Marduk. Ambele exercita, de asemenea, incredibil de puternic şi se pare că răul Bakugan).
  • Probabil Masquerade este un scandalagiu foarte puternică, după Dan ca el a învins de fiecare adversar cu care se confruntă el (el a pierdut două bătălii din cauza foloase necuvenite sau ciudat, de exemplu: a pierdut din cauza Wavern având Core Infinity, Dan şi Shun teaming sus Joe) şi, probabil, este al doilea jucător mai talentaţi Bakugan. Cu toate acestea, datorită media G-Power fiind mai mare în New Vestroia şi Invaders Gundalian, el de multe ori pare a fi mai prejos de cei raufacatori.
  • El este singurul personaj pentru a învinge toate Brawlers.