FANDOM

Lumino Dragonoid este un dragon umanoide Bakugan, şi este evolutia Helix Dragonoid.

BK Lumino Dragonoid

Descriere Edit

Bakugan: Invaders Gundalian Edit

În episodul 12, Helix Dragonoid evoluează în Lumino Dragonoid datorită Pyrus Neo Ziperator oferindu-i Element.

În episodul 13, el si Dan brawled Contestir şi Zenet, un nou Bătălia Gear a Lumino Dragonoid lui, Crucea Buster, a fost indicată. El câştigă mai târziu luptă.

În episodul 14, el a luptat alături cu Hawktor, Coredem, Aranaut, Akwimos, şi Raptorix împotriva Dharak, Lumagrowl, Strikeflier, Krakix, Sabator şi Lythirus pe Neathia.

El apare în episodul 17 şi luptat Lumagrowl şi Phosphos. El a luat uşor în jos Phosphos, dar a avut dificultăţi în a lua în jos Lumagrowl, până la Dan şi Hawktor prăbuşit părţii au trecut Bakugan. Mai târziu, Dan şi Drago câştiga din luptă.

În episodul 20, el a luptat alături de Hawktor pentru a lupta împotriva Krakix şi Contestir. În episodul 22, el a luptat hipnotized kids.Then el a luptat cu un copil său vehicul nou asalt mobile, Raytheus. El a apărut în episodul 23, luptându-linehalt şi Rubanoid, cu Buster jakalier şi cruce

Abilitatea de Carduri Edit

  • Cross Fire:Adaugă 300 Gs la Dragonoid Lumino.
  • Particule Wave: Transferuri de 500 g de la adversar la Lumino Dragonoid.
  • Lumino Wave: anulează card adversarului's Gate, şi adaugă 500 g de Lumino Dragonoid.
  • Cross Barnum: adaugă 500 g de Dragonoid Lumino.
  • Lumino Barnum: Scade 500 g de la fiecare adversar.
  • Lumino Reflector(Blaze reflector): anulează adversarului's Gate Card, abilităţile lor, şi transferuri de 200 Gs de la adversar la Lumino Dragonoid.
  • Blaze Hammer(Lumino Hammer):Anuleaza adversarului toate abilitatile.
  • Blaze Barnum:Adauga 600 Gs la Lumino Dragonoid

Trivia Edit

  • Este evolutia primul Dragonoid în spectacol cu 1000 numărul de bază de la Infinity Dragonoid Gs.
  • Este Bakugan terţe în spectacol cu 1000 Gs, celelalte două fiind Infinity Dragonoid si Silent Naga.
  • In spectacol, Lumino Dragonoid are coarne de aur şi aripile, în loc de cele de argint, care Lumino Dragonoid are în joc.