FANDOM

Helix Dragonoid este evolutia Crucii Dragonoid şi Guardian Dan Kuso lui Bakugan în Bakugan Bătălia Brawlers: New Vestroia si Bakugan: Gundalian Invaders.

Helixxdragonoidx

Descriere Edit

Helix Dragonoid este un Bakugan umanoide, balaur care arata ca o combinaţie de neo Dragonoid şi Apollonir, cu singura diferenţă este că mai mult de rosu portocaliu decât Apollonir. El poartă încă Core Perfect în piept. În această formă Drago are un singur set de aripi, şi o suliţă simplă cap coada. Nu se cunoaşte dacă el a devenit o formă Maxus la fel ca Neo Dragonoid, şi Crucea Dragonoid, cu cele şase Capcane Bakugan care formează Dragonoid Maxus. Principalele sale Bătălia Gear este JetKor. El arată foarte similar cu Lumino Dragonoid în seria metalic.

Anime Edit

Bakugan: New Vestroia Edit

Helix Dragonoid apare pentru prima dată după Drago desfăşoară Rezilierea Bakugan Sistemul în atmosferă din New Vestroia, încercând să salveze Bakugan care nu au fost de gând să aibă timp pentru a fi salvate. Când sistemul BT activat, Drago aparent a murit, dar el a văzut de fapt Core Perfect in el; Wavern. Wavern Drago a spus să nu dea în la moarte, şi apoi a dispărut. Drago sa trezit si a absorbit toate energiile atributelor şi a evoluat în Helix Dragonoid.

Helix Dragonoid bătălii Helios MK2 şi Twin destructor. El victorii, şi Helios MK2 admite că Drago este Bakugan Ultimate şi cade jos. Drago apoi ajută la Helios se ridice în picioare, şi Helios renunţă la căile lui rele ca Spectra revine în Keith.

În episodul 45, Drago devine propria Bătălia Gear, JetKor, datorită Keith şi de a ajuta lui Helios. El nu a fost în măsură să controleze Gear Bătălia de la început, deoarece corpul lui este respinsă. Mai târziu, după ce se confruntă din nou Keith Drago reuşit să-l cucerească.

În episoadele 51-52, Drago în echipă cu unele dintre Bakugan Brawlers în lupta împotriva Farbros şi alternative de armament din nou, şi cu effeorts combinate de el însuşi, Master Ingram, Ancient Nemus, şi Midnight Percival, ei distrug în cele din urmă alternative.

Bakugan: Invaders Gundalian

În episodul 1, el sa confruntat cu off cu Linehalt, ei au fost în mod egal potrivite wih chiar lor Bătălia Gear. competenţele lor au fost atât de mare încât sa dus la explozia Gundalia.

În episodul 2, el se confruntă şi Rubanoid Phosphos de marcare cu Akwimos. În ciuda Akwimos fie anihilate şi Drago sa confruntat cu două împotriva unuia el încă câştigat.

În episodul 3. el se confruntă Aranaut, el descoperă că este Aranat original. Drago Aranaut învins cu ajutorul lui Battle Gear Jetkor.

În episodul 5, el se confruntă şi Rubanoid Contestir de marcare cu Linehalt. El a reuşit să obţină mâna de sus, chiar cu el însuşi Linehalt dinadins a învins, dar el încă a pierdut din cauza la doi la unu.

În episodul 8, el se confruntă şi Avior Venoclaw de marcare cu Hawktor. El şi Hawktor reuşit să le învingă cu uşurinţă.

În episodul 9, el etichete cu Coredem şi bătălii o Elezoid Volt şi Longfly, si mai tarziu un Ziperator şi Ramdol. În ciuda fiind ales de către Ziperator Ramdol şi l-au overcomed şi a învins-le cu abilităţi puternice.

În episodul 12, el se confruntă Rubanoid unu la unu. El Rubanoid învinge în primul tur. Când Sid aruncat Neo Ziperator el şi Drago merge într-o iluzie şi Drago este trecut pe element şi evoluează itno Lumino Dragonoid.He mai târziu dfetas Rubanoid înapoi în luptă.

Abilitatea de Carduri Edit

  • Dragon Hummer: anulează capacitatea adversarului de
  • Firim Tornado: anuleaza Card Poarta, şi transferurilor de 400 Gs de la adversar la Helix Dragonoid.
  • Dragon Galactic: Adaugă 500 GS Dragonoid Helix.
  • Helix Shield (Hyper Helix Shield): Helix Dragonoid câştiguri cu aceeaşi sumă a GS ca adversar.
  • Burning Reflector: anulează capacitatea adversarului de
  • Spinning perete: anulează capacitatea adversarului, şi transferurile de 500 Gs de la adversar la Helix Dragonoid.
  • Dragon Phalanx: anulează capacitatea adversarului, şi transferurile de 300 Gs de la adversar la Helix Dragonoid.
  • Strike Tornado: Scade 400 G de la fiecare adversar, şi adaugă 400 GS Helix Dragonoid.

Fusion Abilitatea de Carduri Edit

  • Glazer Putere: 500 Adaugă GS Dragonoid Helix.
  • Dragon Impuls (Dragon Surge): anulează capacitatea adversarului şi, adaugă 500 GS Helix Dragonoid.

Trivia Edit

  • Este evolutia numai Drago introduse în noul Vestroia care nu spin.
  • El, Dryoid, şi Midnight Percival sunt în prezent doar Bakugan cu capacitatea mai mult de o fuziune.
  • Helix Dragonoid creează o tornada de foc ca Neo si Dragonoid Cruce, dar corpul său nu se învârte.
  • Este Dryoid, Neo Dragonoid şi Midnight Percival sunt singurele Bakugan cu mai mult de două abilităţi de fuziune.
  • Kazarina a declarat că o Bakugan ca pe Helix Dragonoid nu există.
  • Dan a folosit un card de Poarta în episodul 5, care a schimbat Drago la Subterra pentru prima dată, fără a aduce prejudicii el.
  • Este dezvăluit că el ar putea să ia PNA în episodul GI 6, dar el ar putea

nu pentru că ar fi folosit ca o scuză.

  • Helix Dragonoid este al treilea non-Gundalian Invaders Bakugan Bătălia pentru a sprijini Gear după Helios MK2 şi Aranaut.
  • Helix Dragonoid Evil Twin Pack prezinta Lumino Dragonoid loc de Helix Dragonoid pentru un motiv oarecare.
  • Pe Dimensiuni Bakugan, atunci când începe o bătălie, scandalagiu din stânga aruncă o Dragonoid Helix.