FANDOM

Maxus Dragonoid (de asemenea cunoscute ca Ultimate Weapon 7-în-1 Dragonoid în seria japoneză) este o combinaţie de şapte Bakugan (una şi şase Bakugan Bakugan Capcane), care se unesc pentru a forma finală Bakugan.

Descriere Edit

Maxus Dragonoid este format prin combinarea şapte diferite Bakugan: Neo Dragonoid, Ventus Spitarm, Darkus Hound Dark, Subterra Grakas Hound, Aquos Grafias, Pyrus Spyderfencer, şi Haos Brachium. Acestea sunt toate de pe afiş Vestroia New Bakugan. Se poate lupta ca o forţă devastatoare Unite. Toate Bakugan care fac Maxus Dragonoid pot fi utilizate individual toate în aceeaşi luptă, dar complet asamblate Maxus Dragonoid nu pot fi folosite în luptă. Dar, pentru lupte prietenos, puteţi crea unele reguli pentru a face acest lucru, atât pentru Maxus Dragonoid şi Helios Maxus. Spyderfencer pot fi puse în două locuri, pe braţul drept Maxus Dragonoid sau spate. Pentru a face aceasta arata ca cardului sau locul pe care îl arată pe partea din spate. Este presumbly evoluează în Maxus Crucea Dragonoid.

Anime Edit

Bakugan: New Vestroia Edit

În anime când Drago lupta Maxus Helios, Drago a trebuit să dea şi utilizarea mecanice Bakugan pe el provoacă lui G-puterea de a merge până la 3400. Când Shun, Marucho, şi Mira au încercat să-i elibereze pe Bakugan alte cinci au distrus Controller Dimensiunea şi a provocat lupta pentru a termina, dar Drago luptat încă Helios fără Bakugan mecanice. De asemenea, în episodul 31, el a luptat Helios MK2, dar repede se iese din armura şi single-generozitate învins Maxus MK2 Helios.

Abilitatea de Carduri Edit

  • Strike Dragon: Transferuri de 400 de la adversar la Dragonoid Maxus. (Core Perfect)
  • Aquos Cyclowave: Adaugă la 400 la Dragonoid Maxus. (Aquos)
  • Drain Haos: Adaugă la 200 la Dragonoid Maxus. (Haos)
  • Tensiune Pyrus: Adaugă la 300 la Dragonoid Maxus. (Pyrus)
  • Maxim Dragon: Transferuri de la 500 la adversar Dragonoid Maxus. (Core Perfect)

Fusion Abilitatea de Carduri Edit

  • Vanishing foc: Transferuri de 300 Gs de la adversar la Dragonoid Maxus. (Ventus, Subterra şi Darkus)
  • Guardner Ultimate: Adaugă 1200 GS la Dragonoid Maxus. (Toate cele şase atribute)

Trivia Edit

  • Anime caracteristici Spyderfencer pe spate Drago, este într-adevăr posibil să se facă că, prin scoaterea cuier pe Neo Dragonoid (7in1 Maxus) s-a întors, şi introduceţi că piesa intr-una din cele două găuri pe partea inferioară Spyderfencer lui.