FANDOM

Core Perfect este entitatea magic şi puternic, care detine echilibrul Vestroia lui, şi este centrul complot al seriei.

Informaţii

Înainte de serie

Când Drago absorbit Core şi Core Infinity Silent, el a devenit Bakugan Ultimate: Dragonoid Perfect complet, şi a avut un control complet asupra toate cele şase atribute. Dar apoi, în urma spiritul de Wavern, el a mers la centrul de Vestroiei, şi apoi sacrficed el însuşi pentru a fuziona atât energiile şi a devenit noul Core.

Infinity Core

Silent Core

Silent Orb

Sezonul 2: New Vestroia

Când New Vestroia a fost invadat de Vestalele, Drago necesare pentru a apela pentru ajutor. Deci Şase Ancient Warriors, Apollonir, Lars Lion, Frosch, Oberus, Clayf, şi Exedra folosit energia lor pentru a separa corpul lui Drago din Core şi au spus că ar arăta diferit. El a făcut, Drago a devenit Neo Dragonoid. totuşi aceasta nu a părăsi Drago în întregime, ca bijuterie pe piept a rămas şi puterea de bază reapărut în mai multe rânduri, inclusiv lupta împotriva lui Dan Vexos, şi atunci când el presupune că a murit de economisire a condamnat Bakugan din sistemul BT. Wavern (ca lumina Core's) a apărut la Drago, care ia spus să nu dea în moarte înainte de dispariţie. Drago trezit şi absorbit toate energiile atribut şi a devenit în Helix Dragonoid.

Energiile atribut

Sezonul 3: Invaders Gundalian

Drago a dezvăluit că, atunci când Core impartit, şi Vestroia a devenit lumea de şase atribute, energie eneormous creată şi trimisă puternic Bakugan la dimmesion de Neathia şi Gundalia. Acesta poate avea vreo legătură cu Orb Sacru (şi Element) din Neathia.