FANDOM

Bakugan: Noua Vestroia este o serie anime care este continuarea seriei Luptatorii Bakugan. Este urmata de Bakuga: Invadatorii Gundalieni.

Bakugannewvestroialogo

Vestalii Edit

Vestalii sunt o specie extraterestra care au parasit Noua Vestroiadupa ce Resistenta Luptatorilor Bakugan i-a invins pe Vexos si a eliberat Noua Vestroia.

Cele 3 console dimensionale Edit

Vexosii au creat trei console dimensionale pentru a-i transforma pe Bakugani in forma de bila din nou. Orasele unde sunt consolele dimensionale sunt: Alpha, Beta si Gama.

Misiunea Rezistentei este sa distruga cele trei console dimensionale pentru a le restabilii Bakuganilor forma lor initiala. Ei au distrus toate consolele dimensionale, incluzand pe cea din Palatul printului Hydron.

Noul sistem de lupta Edit

Noul sistem de lupta are 500 de puncte de viata care sunt influentate de victorie sau infrangere.

Punctele de viata vor scadea cand Bakuganul tau va pierde (ex: cand pierxi cu o diferenta de 150 G, pierzi si 150 G din punctele de viata).

Cand ai 0 puncte de viata, pierzi.

Spre deosebire de versiunea originala, Bakuganii invinsi se pot intoarce in lupta si o singura carte de poarta este pregatita in acelasi timp. Nu este nici o limita referitoare la cati Bakugani se pot ridica pe aceeasi carte de poarta.

Daca Bakuganul castigator are o diferenta de cel putin 500 G fata de cel pierztor, Bakuganul pierzatorului va fi castigat de cel castigator.

Poti folosi cate abilitati vrei, dar poti folosi maximum trei pe tura.

Episoade Edit

Vezi articolul: Lista episoadelor din Bakugan: Noua Vestroia

Personaje Edit

Rezistenta Bakugan Edit

Personaje negative Edit

Vexos Edit

Personaje secundare Edit

Jocul Edit

Bakuganii din noua vestroia sunt din seriile: BakuNeon (E), BakuBronze (F), BakuGlow (G) si BakuSteel