FANDOM

Bakugan: Noua Vestroia este o serie anime care este continuarea seriei Luptatorii Bakugan. Este urmata de Bakuga: Invadatorii Gundalieni.

Bakugannewvestroialogo

Vestalii Edit

Vestalii sunt o specie extraterestră care au părăsit Noua Vestroia după ce Rezistența Luptătorilor Bakugan i-a invins pe Vexos și a eliberat Noua Vestroia.

Cele 3 console dimensionale Edit

Vexosii au creat trei console dimensionale pentru a-i transforma pe Bakugani in forma de bila din nou. Orasele unde sunt consolele dimensionale sunt: Alpha, Beta si Gama.

Misiunea Rezistentei este sa distruga cele trei console dimensionale pentru a le restabilii Bakuganilor forma lor initiala. Ei au distrus toate consolele dimensionale, incluzand pe cea din Palatul printului Hydron.

Noul sistem de luptă Edit

Noul sistem de luptă are 500 de puncte de viață care sunt influențate de victorie sau înfrângere.

Punctele de viața vor scădea când Bakuganul tău va pierde (ex: când pierzi cu o diferență de 150 G, pierzi și 150 G din punctele de viață).

Când ai 0 puncte de viață, pierzi.

Spre deosebire de versiunea originală, Bakuganii învinși se pot intoarce în luptă și o singură carte de poartă este pregatită in același timp. Nu este nici o limită referitoare la câți Bakugani se pot ridica pe aceeași carte de poartă.

Dacă Bakuganul câștigător are o diferență de cel puțin 500 G față de cel pierzător, Bakuganul pierzătorului va fi câștigat de cel castigator.

Poți folosi câte abilități vrei, dar poți folosi maximum trei pe tură.

Episoade Edit

Vezi articolul: Lista episoadelor din Bakugan: Noua Vestroia

Personaje Edit

Rezistenta Bakugan Edit

Personaje negative Edit

Vexos Edit

Personaje secundare Edit

Jocul Edit

Bakuganii din noua vestroia sunt din seriile: BakuNeon (E), BakuBronze (F), BakuGlow (G) si BakuSteel