FANDOM

Apollonir (versiunea originală: Fevnir (ファーブニル Fābuniru)) a fost un Bakugan şi liderul Militari legendare ale Vestroia. Acesta este legat cu clayf pentru sezonul de cele mai puternice o Bakugan la 700g.

thumb

Informaţii Edit

Descriere Edit

Apollonir a fost un Bakugan legendar cu patru seturi de aripi şi o postură umanoida.El a fost liderul celora Şase luptatori antici Bakugan, şi ca toţi ceilalţi, el are un nivel de 500 G în anime.Capacitatea speciala a lui Apollonir a fost cartea Maximum Pyrus din care a rezultat o explozie de foc suprem pentru a elimina adversarii. El a murit impreuna cu ceilalti 5 Luptatori Antici in episodul Bakugan Noua Vestroia Episodul 27 - 6 Grade Ale Distrugeri in care ei au fost procavati de regele Zenoheld lao lupta pentru energiile atribut ale acestora pentru Aparatul lui de anihilare al Bakuganilor.Cand antici erau apropae invinsi ei sau teleportat de la locul Luptei si au transferat energiile lord atribut in Cei sase Noi Bakugani Legendari,acestia in cele din urma evoluand in Versiuni mult mai puternice.

Anime Edit

Bakugan Bătălia Brawlers Edit

Apollonir fost Dragonoid cel mai puternic. El a fost cu un clovn care a folosit două Mock Dragonoid pentru a lupta împotriva Dan şi Drago. Când Drago învins cele două Dragonoids, Apollonir stânga sa deghizat şi pregătite pentru a lupta Drago. Dan folosit cardul capacitatea "D-Strike Extreme" şi a făcut în mod repetat că, până la Drago-l învins. Dar cand Drago încă nu a evoluat, el a explicat că are nevoie pentru a învinge toţi prietenii săi să evolueze în continuare. În Bakugan Bătălia Brawlers, aripile lui semăna cu aripile lucioase de insecte.

Bakugan: Noua Vestroia Edit

Cand Spectra si Dan au ajuns pe Pamant,Spectra la provocat pe Dan la o lupta pentru Drago.Acesta insa a pierdut si Spectra la luat pe Drago fortandul sa evolueze in Helix Dragonoid,versiunea malefica a lui Neo Dragonoid.Dan se invinovatea pentru ca la pierdut pe Drago iar acesta lesina din cauza unei caderi pshice.In vis Apollonir a aparut si la motivat pe Dan sa-l recastige pe Drago.Cand acesta si-a revenit el impreuna cu Apollonir sa-u imfruntat cu Spectra.Prima data Spectra la lansat pe Helios in lupta insa Dan si Apollonir lau invins foarte repede.Cand Spectra la aruncat pe Drago in lupta lucrurile sa-u complicat.Drago era de nerecunoscut.Spectra la epuizat pe Drago si acesta risca sa moara daca Apollonir si Dan nu faceau ceva.Astfel Ei au folosit o carte de indemana care il transforma pe Apollonir intr-un trident care aducea orice Bakugan la stapanul sau de drept.In cele din urma Dan la recuperat pe Drago insa planul lui Spectra nu se incheiase.

Carduri cu abilitati Edit

  • Maximum Pyrus (maxim Nova): Adaugă 200 G lui Apollonir.
  • Valoare NEO: Aduce puterea G a adversarului la Puterea de baza a lui Apollonir.
  • Saiam Low: Reduce nivelul puterii adversarului la 0.
  • Spulbera Roa: Conduce inapoi puterea fiecarui Bakugan la nivelul de baza.
  • Dragon Proudia: Trasnfera puterea oponentilor intre ei.
  • Infinity Waiver: Adaugă 500 G fiecare Bakugan de partea lui Apollonir.
  • Turatie la maxim: Adaugă 400 G lui Apollonir.